dimarts, 23 d’octubre del 2007

Ja hem trencat l'ou!!

Atenció, que finalment ja heu aconseguit ser DUCS!!! i què en penseu? funcionen segons el vostre criteri les espectatives d'aquest any??? Hos ho vau passar bé? Jo, personalment m'ho vaig passar pipa tant a la trencada en si, com en l'activitat de ducs. I vosaltres? Haig d'admetre que encara avui en carrego les consequències físiques.

El que encara no he lograt entendre és de que ens feu fer un striptease quan vosaltres no vau ser capaços de fer-l'ho. Queda pendent! ja hos ho podeu ben creure.

En fi... m'agradaria donar les gràcies a les persones que vau portar l'agenda i demanar-vos que ho torneu a fer per aquesta setmana vinent (tot recordant-vos que hos hem demanat una major implicació) ja que dos persones que si hi van pensar, s'hauran de tornar a molestar per segona vegada.

Que hos ho passeu molt bé macos! i fins dissabte sigui dit!

Jordi.



7 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola DUCKS!!!
Noiets i noietes no sabeu la sort que teniu d'estar a un any com el que us espera. Ducks es un any molt gran i més si sou tots els k sou. L'any passat no+ erem tres i vam akabar fent un viatge que mai oblidaré (+ k res que estar tantes hores em en Mumbrú no es fàcil d'oblidar xD). Després d'haver compartit grup amb vosaltres durant tants anys, us desitjo que viskeu ak any del cau km si no volguessiu acabar-lo mai! Un cop k peteu l'ou de monitors ja res serà com abans...(no dik que sigui + bo o +dolent, sino diferent) Penseu q monitors ho podeu ser fins quan us dongui la gana pro nens.... Aixó s'acaba. Si realment us agrada el cau VISKEU AK Últim!!
Els vostres monis estan super motivats ara no+ us esperen a vosaltres!!!
D'una antiga duck
Natàlia Muaks (K)(K)
PORTEU LES AGENDES xD (segur k akells dos m'ho agrairan xD)

Els monis! ha dit...

juas juas, visca la natalia i la seva experiència. sisisi, té tota la raó, estem super motivats i nomes ens queda poder veure la vostra motivació. jo començo am mal peu (i a sobre es el dret) però no dubteu k encara que sigui amb crosses la joana podra pujar al cau (encara no li e dit al nico k em puji;) a vere si em deixa.) jo volia escriure un comentari, i en jordi em va dir k penjaria el post ràpid, com veieu el post esta penjat des de fa dies i jo no he escrit pero km diuen els vells refranys, més val tard k mai. valoració de l'excursió? GENIAL per totes bandes, estic dacord amb en jordi quan diu k tan la trencada com l'activitat de ducs van ser brutals i lo de l'striptease ens ho haureu de demostrar en breu. la millor prova? veureus donar voltes de genolls a larbre (veure primera foto jejeje) i el millor moment per a mi? la cara que vau fer quan vai nar a niu (sense ser mala persona eh?) pos res, jo espero nomes implicació k la motivacio la porto a dins des de fa temps k ja em tocava. ara h d fer repos durant dues setmanetes, o sigui que quan arribeu al cau em veureu asseguda per algun lloc, no per mandra de correr sino pk mavançaria un a tortuga (això d'estar a casa i no tenir res a fer es una puta merda)

molt petons a tots i totes i recordeu les agendes eh??

DUCS, DUCS, DUCS!!! (poseu-vos la cresta)

joana

Anònim ha dit...

eiiiiii!!!! penyiiiii1!! DUCS DUCS DUCS DUCS!!!!
Ens sap greu no haver pogut dir res abans!! Però esk el batx... ja se sap examens i mes examens... Xo sta klar!! hi ha moments per a tot!! kom diu la joana.. mes val tard k mai! ;)
El grup es massa!!! formem un ekip de putiiiissiima mare!! I la motivació k hi ha per part vostre, tb hi es per la nostre. Tenim moltes ganes de perdre akesta vergonya i sobretot de pasar molts moments junts.
Joaneetaa avera si ens cuidem una mica més i no fem tant l'animal... K kom més grans més animals.. pero tampoc cal abusar!!
No patiu que ens en recordarem de portar l'agenda! (esperem xD)
Ale wapus, ens veiem dissabte puntualiiissiiims!!!
MUAAA

Gala i Anna

Anònim ha dit...

ueiee! q guai aixo no?! m pnsava q seria ms cmplicat..
pnso q tots stem mirant aqt curs d Ducs DUCS DUCS am moltes ganes,nomes pot sortir una cosa d'aixo..un gran any!:)
Q vagi mol b el primer diss d duuucs, jo no pdre vnir, vai am la familieta.. d tan en tan toca.
petonss*



p.D: i q les crestes!!?xD

Anònim ha dit...

XDDD i això qui ho ha escrit? Acostumeu-vos a firmar les coses que escriviu!!! poseu el vostre nom a al final, o escolliu aki sota altres, i hos poseu un nom ;)

Jordi

Anònim ha dit...

scrit tristmn x infrmar k sguremn m cstigaran sin cau dran 1 3mestre snse CAU x avr sspes + d1s qantes asgntures
rcords amross d Bernt xls Ducs i pnkimonis


kns sn danys l CAU i d amics i d recors inublidbls
Dewwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

Anònim ha dit...

jordi he vsitt l blc nt kxis
sposu kl gun cau pjare
speruuuu