diumenge, 16 de desembre del 2007

ACTUALITZANT EL BLOG...

Ja era hora potser...

Com podeu comprovar estem tots acabant de el trimestre oi¿? El temps passa volant i encara ens queden moltes coses per fer... I les sortides? Que no pensem fer-en alguna? I creiem també que he3m d'acordar unes quantes coses, començant per l'implicació. Ja sabem que aneu escanyats pels exàmens i tal, i per això encara no n'hem fet cap tot i el projecte de Barcelona (que us hem de dir que la farem "por huevos")

Doncs per tot això i més hem decidit fer una reunió de Ducs (o sigui vosaltres i nosaltres dos) el DIMECRES 19 a 2/4 d'11 (las 10 y media, Pageo!!!!), al CAU. Heu de venir tots perquè sinó no té sentit. Per tan d'avui al dimecres esteu obligats a deixar un comentari al blog i a fer-lo servir com déu mana i confirmant l'assistència.

De moment us avanço una mica el principi del calendari del trimestre que bé (si més no rls 3 primers caps de setmana:

12-13 gener: SORTIDA A LA GUÀRDIA PILOSA
19-20 gener: (el dissabte 19) sortida a Barcelona (a vere si aquest cop pot ser...)
26-27 gener: SORTIDA A LA NEU (Jordi, confirmat, m'ho va dir en Bernat)

doncs sense més dilaciones us deixo amb una foto k em va marcar la història... a vere si la recordeu!!!! (ereu molt petitons eh? ^^)



GIVE ME HOPE...

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Vamos, Vamos, anims!!! k no costa tant deixar un missatge.. jejejeje

petons a tots!

Anònim ha dit...

eiii fa mol q no em deixa esciure! recordo molt aquesta sortida a la guaria!! q fuerrrte!
assistencia confirmada a la reunio de dimecres;)
pel que fa la planificacio, em smbla mol guai, pro el 21 de gener hm dentregar el treball d recerca i jo no tinc casi res, spero q no siguii un impediment jeje
uenu guapuuus un peto duquueets *

Berta

Anònim ha dit...

Ei gentota!

Jo vinc!!! A les 20:00 al cau, oi?
Molt guai la foto!! ÉS a la Guàrdia? Ara mateix no hi caic...
A mi em sembla bé el calendari, confio a haver acabat el treball de recerca tornant de Nadal.

Apa fins demà!!!!!!!




Marcot Salot Castellots.

Anònim ha dit...

Buffaaa feia temps k no escribia... a mes de temps non tinc gaire precisament... els que em veieu "passar" ja ho sabeu. Fins aquesta tarda!!!

penyabogarde ha dit...

No us passi res amb tantes festes i excursions, mireu com hem acabat els que abans erem escoltes i després excursionistes...

Anònim ha dit...

Bon dia Ducs i bn Nadal!
avui es dia 27....fanalets, nadales, ...o ho deixem x mes ndavant?

un petoo