dimecres, 9 de gener del 2008

Sembla mentida que ja estiguem al 2n trimestre!!!

Doncs si, és raro, però ja hi som!!!

l'actualització no té més que penjar la carta de la sortida a la Guàrdia, amb instruccions d'ús (simplementr us l'heu d'imprimir i portarla el dissabte a l'estació amb els diners, com sempre....)

sé que és un post curt però es que hi ha pressa i no tinc més temps per escriure de moment, però no patiu que tindreu un post dedicat als treballs de recerca i els estudis en general... jejejej

molts petons dels monis!!!

Give me hope...

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Holee! Jo no pdré asistir a lexcurció daket capde... el motiu es diu Treball de Recerca. Em sap molt de greu, perk realment em venia d gust fer una sortida! Passeu-ho de conya wapus!

Gala

Anònim ha dit...

duqueeeeeeeeets!
jo tmpc vindre, i les ganes no falten!
q vagi mlb! ens veiem per aqi

un peto*


Berta