dimarts, 15 de gener del 2008

Carnaval!!!

Ei ducs, aquest és un missatge d'improvist.

Aquest cap de setmana haviem danar de sortida a BCN però heu de pensar que el dia 2 és carnaval i el cap de setmana que bé(26 i 27) nem a la NEU!!!!!! (per cert, mireu-vos la carta que us vam donar, s'ha de pagar la sortida a la neu aquest dissabte 19 eh? i Berta i Gala, porteu les inscripcions i les fotocopies de la Seguretat Social, la targeta del metge)


Per tan hauriem d'avançar feina xl carnaval i posposarem la sortida a BCN per un altre dia. Referent a l'activitat que vau fer, trankils que ja li trobarem un forat, no patiu, però siusplau sigueu puntuals, que els monitors no ens passem les hores de reunió mirant les mussaranyes perque vosaltres no vingueu puntuals i no puguem fer lactivitat plantejada.


doncs res més, demà tenim reunio en Jordi i jo i a vewure com acabem de solucionar el planning del trimestre.


molts petons Ducs!!!


Give me hope.....


6 comentaris:

Anònim ha dit...

gracies x recordarme coses juani;)
duks si no ns veiem avans nus la veiem dis pel k1
ptons i abraçades

Anònim ha dit...

Bona nitt guapos!!

jo nse si aquest dissabte pujare, una mica lo d smpre (TR), pro dspres daquest cap de setmana: IMPLICACIO 100%!!


Petons i abraçades!!

Anònim ha dit...

sóc la Berta!! això va una
mica xurumbelee! o potser ja sc jo!

Anònim ha dit...

Ei gentota!!
Com anem????'
Jo, per fi m'he desllirat del Treball de Remerda, només em queda l'exposició i seré lliure (sota llibertat condicional)!!!!!!!!!!
(Cristòfols: foteu-vos una mica)
Bé, doncs ens veiem aquest dissabte i el cap de 7mana vinent: Ne1, ne1, ne1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Apa 10siau!!!!

Anònim ha dit...

DUCS DUCS DUCS!!!!
aqt cp d smana ho hem dacnseguir...una sortida! i més la guàrdia!
a cmençar b la smana ;)

petonssssssss*Berta

Anònim ha dit...

Ei! Com anem? Veig que no heu pogut actualitzar el blog però aquí us deixo la informació que volíeu perquè no sigui dit:

-Assistència de pares a la sortida: cap dels dos no hi pot anar.

-Dies possibles per a fer l'Everest:

22 de març
12 d'abril
3 de maig

En principi durant aquests caps de setmanes no hi hauria cap problema per fer la sortida.
El 22 de març és el dia més proper possible, el cap ed setmana del 15 vaig al port aventura.

Apa, em sembla que ja ho he dit tot, a no! Me'n descuidava:
Aquest dissabte: Guàrdia Pilosíssima!!!!!!!!!!

Feu bondat!


marcott