dimecres, 27 de febrer del 2008

Sortida a la Guàrdia!

Hola bon dia ducs i duqueses, perdoneu per el retard!!! (Perda especialment marcot) es que no donu l'abaast!! Ara mateix acabu d'arribar d'una reunió de la federació a Mataró... Mireu quines hores.... Enfí noisl. Demà hos enviaré el mail amb la carta de la sortida (no tinc els vostres mails aquí i ara) i hos trucaré. De totes maneres aquí hi penjo la carta.
Recordo:
-El preu augmenta 5 € a causa de la vostra petició de calçotada.
-Penjeu amb el que havieu de penjar aquí: Sortida de pares (Quins pares i ducs vindreu?)
-Penjeu les dates que hos anirien bé anar al Everest (com diu el marcot)
Perdoneu per aquest esboç tant ràpid.. se sent.
Salut.
Jordi

----------------------------------------------------------------------------------

Eps, soc la Joana!! acabada darribar de reunió a la 1:39 d'un Dijous... buff.

Simplement dir-vos que de moment he perdut el mbl (el trobaré segur!!!) per tan, per confirmar o x dubtes trukeu a en Jordi (si no et sap greu...).

Doncs res mes, jo també sóc ràpida pk m'estic morint de son!!

petons a tots

Give me hope...

----------------------------------------------------------------------------------




Read this doc on Scribd: sortida a[1] [1]

7 comentaris:

Anònim ha dit...

eiii
avera dates per fer l'everest, uenu qi diu everest diu un camí d ronda..
per mi tots els caps d smana menys:
_smana santa
- 12 dabril
-3 dmaig
-10 d maig

P.D: hauriem d començar a mirar viatge final noo?? sha d fer!


petons a tots duquets!
q vagi b la smanaa ;)
Bertaa

Anònim ha dit...

ola soc el Bernat,
keeeeee si k vinc a la sortida de pares, peró el diumenge a les 12 hores del matí haig de ser devant del Serra per anar a Andorra, em porta el meu pare, amb el cotxe.
per sert, segons el meu pare tots els ducs aurien d'anar a la sortida, amb els seus pares, i k els sembla increible k ningú pugui anar.¡segons el meu pare!

Anònim ha dit...

Jo també ho crec Bernat... IN-CRE-Í-BLE.
Vaja.. que no m'ho crec.

Anònim ha dit...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Transplante de Cabelo, I hope you enjoy. The address is http://transplante-de-cabelo.blogspot.com. A hug.

Anònim ha dit...

ta paraillo aixo, no?

Anònim ha dit...

osti tu!!! quantes novetats!!! DUCSDUCSDUCS!!

Anònim ha dit...

Dober zacetek